До канікул
_
Офіційні посилання








Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Фото1

Сьогодення об’єктивно вимагає переведення освітнього процесу на технологічний рівень, активізації пошуку перспективних інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на розвиток і саморозвиток особистості. Одним із актуальних напрямків інноваційного розвитку природничо – математичної освіти є система навчання STEM (Science – наука, Technology – технологія, Engineering – інженерія, Mathematics – математика). STEM-освіта  – це об’єднання наук, спрямоване на розвиток нових технологій, інноваційного мислення та забезпечення потреби в добре підготовлених інженерних кадрах.

Впровадження у навчальних закладах Дніпропетровської області дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти» має на меті – науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність науково-методичних засад створення інноваційної моделі STEM-освіти на базі навчальних закладів області.
       Об’єкт дослідження – процес створення та впровадження інноваційної моделі STEM-освіти.
       Предмет дослідження – науково-методичні засади створення та впровадження інноваційної моделі STEM-освіти.
       Терміни проведення дослідно-експериментальної роботи: січень 2017 року – грудень 2021 року.
У дослідженні беруть участь 25 навчальних закладів області.

Чому STEM-освіта є актуальною? Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними фахівцями стануть програмісти, ІТ – спеціалісти, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У недалекому майбутньому з’являться професії, які зараз навіть уявити важко. Всі вони будуть пов’язані з технологією і високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо матимуть попит фахівці з біо – та нано – технологій.
Постає питання – як підготувати таких фахівців? Навчання – це не просто передача знань від вчителя до учнів, це спосіб розширення свідомості та зміни реальності.
У STEM-освіті активно розвивається креативний напрямок, що включає творчі та художні дисципліни (промисловий дизайн, архітектура, індустріальна естетика і т.д.), бо майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує.  Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже сьогодні. Саме тому вже зараз потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього.
Тому педагогічний колектив та учні Павлоградського міського ліцею з 01.01.2017 року охоче приєдналися до проекту «STEM на Дніпрі», робота над яким триватиме протягом наступних п’яти років.

Детальніше дивись за посиланням.

Pages: 1 2

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *